bryggenet

Debatforum : Fri debat : Bryg-game-server????

Skriv svar

icon Bryg-game-server????

| Quote Reply
orum (Senior) IP: Logged 2002-12-03 at 02:42
Ville det være muligt at lave et forum/server, eventuelt på bryggehjemmesiden, hvor man ville kunne se hvilke LAN-spil der var igang på bryggen??
Altså således at nå jeg nu har lyst til fks. at spille Medal of Honor, så ville jeg kunne gå ind på bryggenet og se se hvor mange spil der var igang og (hvis de ikke var HELT private) være med ?? Altså lidt ligesom Gamespy???

icon Re: Bryg-game-server????

| Quote Reply
Rasmus Jessop (Senior) IP: Logged 2002-12-03 at 13:15
Vi vil på det her punkt nok ligge op til lidt privat initiativ.

Vi har ikke tid, lyst og overskud til også at opbygge og vedligeholde en gameserver, og hvem siger forresten at de spil vi ville sætte op var dem du og andre havde lyst til at spille ???

Derfor ligger vi op til at folk selv opsætter de servere for de spil de måtte ønske, og hvis de ønsker at offentliggøre deres servere for alle brugere, så vil vi meget gerne lave henvisninger på www.bryggenet.dk.

Vi har så at sige koncentreret os om at opbygge den bedst mulige infrastruktur, vi håber så at spilfolket vil udnytte denne infrastruktur og befolke nettet med spilservere..

| Quote Reply
Nikolaj (Member) IP: Logged 2003-01-10 at 11:51
Jeg regner da bestemt med at kigge lidt på en wolfensteinserver eller måske en enemyteritoryserver når det udkommer :)

| Quote Reply
Ulrik Fibiger (Member) IP: Logged 2003-01-11 at 14:01
>Jeg regner da bestemt med at kigge lidt på en wolfensteinserver eller <

Sweet!!!!

| Quote Reply
ruben (Junior) IP: Logged 2003-01-26 at 05:03
Da det virker som om initiativet til game-servere er op til de enkelte brugere på bryggenet, så vil jeg da helt sikkert opstille en UT2003 server!

Det er et MONSTER fedt spil, som spilles for lidt herhjemme, især pga manglende servere og laddere / leagues.
Mvh

icon Re: Re: Bryg-game-server????

| Quote Reply
Jeppe (Senior) IP: Logged 2003-02-02 at 21:26
quote:
nikolaj wrote:
Jeg regner da bestemt med at kigge lidt på en wolfensteinserver eller måske en enemyteritoryserver når det udkommer :)

Det råber du lige højt om, når/hvis du gør det for så er jeg klar!

[Edited by Jeppe on 02-02-2003 at 07:26 PM GMT]

| Quote Reply
ruben (Junior) IP: Logged 2003-02-03 at 19:41
Hvis man sætter en spilserver op, vil den så kun kunne blive brugt af bryggenets brugere eller vil det være muligt at connecte til den via internettet?

Jeg synes selv det ville være mest optimalt, hvis den kunne ses fra internettet, da det ellers måske vil være svært at få nogen til at spille på den.
Vil det i så fald kræve et fast globalt ip?

mvh

| Quote Reply
Jeppe (Senior) IP: Logged 2003-03-10 at 14:16
Godt spørgsmål, som ingen tydeligvis kunne svare på...

Det ville jo selvfølgelig være sjovest at holde den intern, men du har nok ret i at vi er for få til at holde den kørende. Med mindre man organiserede specifikke tidspunkter, hvor den var aktiv, så alle var på samtidig. F. eks. to aftener om ugen til en omgang Battefield eller lignende.

| Quote Reply
orum (Senior) IP: Logged 2003-03-10 at 18:17
Der sidder måske en lille programør her på bryggen der kunne lave et lille program der kunne "se" om der var nogle spil igang på bryggenettet, hvor man så kunne logge på og spille med??? Ellers ved jeg ikke rigtig hvordn man kunne løse denne opgave...
Ideer/løsninger må meget gerne komme frem i lyset, så vi kan lave den svedigste brygge-battle.

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Bryg-game-server????
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?