bryggenet

Debatforum : Fri debat : Samlet indkøb af nye programmerbare termostater (A/B Halfdan)

Skriv svar

icon Samlet indkøb af nye programmerbare termostater (A/B Halfdan)

| Quote Reply
vjacob (Senior) IP: Logged 2002-12-10 at 07:58
Måske var det værd at overveje, hvis vi i foreningen samlet købte nogen nye termostater fra Danfoss til alle der var interesseret i at gå med i en sådan investering - både til stuerne og soveværelset (først og fremmest) - hver betaler for hvor mange man skal have.

Danfoss nye har først og fremmest flere nye funktioner: Sluk-når-jeg-ikke-er-hjemme dvs indbygget ur med dertil indrettede timere (på alle 7 dage mener jeg), se mere her om Programmerbare radiatortermostater

Vi kan spare på at gå sammen og smide penge i tønden og købe ind stort på én gang, måske?

Måske er der også færre problemer med, at tappen bagved termostatindstillingen sætter sig fast, når apparatet ikke har været i brug i længere tid med den nye serie. Det vil jeg prøve at forhøre mig om ved lejlighed.

Som jeg ser det, kan der spares i hver vores budget, i det fælles foreningsbudget (mindre forbrug=mindre energitab, osv.) og derudover udgifter til VVS-besøg, osv.

Hvad siger I? En af de nye koster vist et par hundrede kroner stykken i løshandel, så prisen skal være under den. Måske er der andre foreninger som vil gå med til evt. at tage kontakt til distributør/fabrikant?

P.s. godt at se opfordringen til at den enkelte tager initiativ til affaldssortering! :D

- Jacob

[Edited by vjacob on 2004-08-05 at 14:57 GMT]

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Samlet indkøb af nye programmerbare termostater (A/B Halfdan)
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?