bryggenet

Debatforum : Generelt : Travle teknikkere ?

Skriv svar

icon Travle teknikkere ?

| Quote Reply
denver (Junior) IP: Logged 2006-08-11 at 13:01
Hej

Er der nogen der ved om teknikker har travlt for tiden??
Jeg ringede til Groupnetworks tirsdag eller onsdag i sidste uge og har i dag stadig ikke fået noget internet :-(
Savner mig bryggenet...

Mvh
Martin Kristensen

icon Re: Travle teknikkere ?

| Quote Reply
Daugaard (Member) IP: Logged 2006-08-11 at 15:29
jeg sendte en mail til kunde service i fredags uden respons så ringede jeg i fik afvide at der sidder kun 2 personer og besvare 200 e-mails og tlf pr dag det er nok derfor du ikke har hørt noget

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2006-08-12 at 07:14
Bryggenet vil snarest tage dette problem op med Kundeservice.

Det er helt klart Bryggenets holdning at hverken ferie eller travlhed er acceptable undskyldninger for at levere en dårlig eller langsom kundeservice.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2006-08-12 at 07:15
Flyttet til Generelt, da emnet jo ikke går direkte på internet-tjenester men er mere generelt for Kundeservice.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

| Quote Reply
jorgen (Bryggenet) IP: Logged 2006-08-14 at 11:39
Hej Martin,

Vi har undersøgt om der har været problemer i sagsgangen.

GN oplyser: "Vi har fra kunden den 02.08.06 modtaget en flyttemeddelelse ...
Iflg. aftalevilkår skal flytning senest 14 dage inden flytningen oplyses.
Selvom kunden ikke opfylder dette har vi selvfølgelig taget imod flyttemeddelelsen og lagt den til teknikeren hurtigst muligt."

Da flytninger normalt foretages to gange/måned, med mindre der er aftalt ”straks flytning”, kan det nok desværre ikke gøres hurtigere end det er foretaget i dette tilfælde.

Jørgen Riis <jorgen(a)bryggenet dk>
Medlem af Bryggenets bestyrelse

icon Group networks aka firmaet uden ansatte

| Quote Reply
JesperS (Junior) IP: Logged 2006-09-29 at 12:17
Group networks har afsat helt latterligt få ressourcer til at behandle henvendelser fra Bryggenet.

Jeg sendte en mail den 15.9.06 for at bestille fast IP og stor internetpakke.

Der kommer ingen svarmail (der kunne være en automatiseret: "Vi har modtaget din mail").

Derfor ringer jeg i dag den 29.9.2006 for at bestille, da jeg regner med at mail'en er forsvundet.

Den flinke dame fortæller mig, at de har modtaget mail'en og jeg kan regne med at de når at læse den i løbet af næste uge (underforstået, hvis jeg er heldig).

Alt i alt 3 ugers behandlingstid for bare at åbne en bestillingsmail! Jeg er da spændt på, hvor lang tid, der så går med at udføre bestillingen.

Jeg håber Group Networks service er billig. Jeg betaler gerne 1-200 kroner mere om måneden, hvis vi kan smide GN på porten og få en bare tilnærmelsesvis ordentlig service andetsteds. Det har siden Bryggenets start været sindsygt ringe og meget tidskrævende hver gang, jeg har haft brug for deres 'hjælp'.

| Quote Reply
lochte (Bryggenet) IP: Logged 2006-10-01 at 15:43
Hej JesperS

Din oplevelse med Bryggenets kundeservice lyder ikke til at være acceptabel. Heller ikke selv om Bryggenet er billigt. Du bedes derfor, for at vi kan få rettet op på evt. nøl eller fejl, videresende din korrespondance med kundeservice til Bryggenets bestyrelse + teknisk udvalg på info@bryggenet.dk. Husk at skrive dit kundenummer og så mange faktuelle oplysninger om hændelsesforløbet som muligt. Så vil vi (bestyrelsen + teknisk udvalg) tage det op med kundeservice ved førstkommende lejlighed.

icon Slow dancing

| Quote Reply
JesperS (Junior) IP: Logged 2006-10-02 at 21:51
Jeg afventer lige og ser, hvor lang tid der går før de responderer på min mail og får gennemført bestillingen, før jeg vender tilbage. Indtil videre har korrespondancen været envejs, som beskrevet i min ovenstående post.

| Quote Reply
jorgen (Bryggenet) IP: Logged 2006-10-03 at 06:54
Hej JesperS

Vi har spurgt kundeservice og de har indtil videre afvist din oplevelse af forløbet.
De kan ikke se at det skulle kunne være foregået.
Så for at kunne hjælpe dig og kommende kunder, er vi nødt til at have en kopi af din mail.
Hvis du sender til info@bryggenet.dk eller en anden af Bryggenets @dresser, kan vi tage det op med kundeservice ved førstkommende lejlighed.

Jørgen Riis <jorgen(a)bryggenet dk>
Medlem af Bryggenets bestyrelse

icon Flaskehals i funktion

| Quote Reply
JesperS (Junior) IP: Logged 2006-10-04 at 19:11
Jeg har sendt mail om forløbet til bestyrelsen, og kunne ikke lade være med at fable lidt om tidligere forløb også. Håber ikke det er for kedelig læsning.

Det der triggede mig i forhold til denne her tråd, var den langsomme sagsbehandling jeg ret utvetydigt blev præsenteret for.

Telefondamen jeg talte med d. 29.9.2006 fortalte direkte, at min mail endnu ikke var behandlet. Jeg spurgte derfor, hvor lang tid der ville gå før bestillingen ville være effektueret, når de en dag nåede gennem bunken af mails og fik behandlet min mail. Svaret var noget i retning af: "Det går ret hurtigt. Højst 2-3 dage!"

Da der på det tidspunkt var gået 14 dage, hvor mail'en havde ligget hos GN, er den logiske konsekvens, at kundeservice udgør systemets primære (og eneste) flaskehals, som forlænger ventetiden på en simpel bestilling med mere end 2 uger.

At den mest betydningsfulde flaskehals tilsyneladende er systemets allerførste led, sætter unægteligt tankerne i gang.

Skriv svar

Debatforum : Generelt : Travle teknikkere ?
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?