bryggenet

Debatforum : Fri debat : Slip for gratisaviserne

Skriv svar

icon Slip for gratisaviserne

| Quote Reply
AndersII (Senior) IP: Logged 2007-01-05 at 12:53
Så er Bryggens købekraft blevet vist nok respekt til at gratisaviserne også bliver omdelt her, tak for det.

Og efter at have nydt det i et par dage er det nu på tide at vise R98, viceværter og ikke mindst renovationsbudgetterne respekt og framelde dem igen. Det gøres rigtigt nemt på denne adresse:

http://afmeldavisen.dk

icon Re: Slip for gratisaviserne

| Quote Reply
Bo Mortensen (Senior) IP: Logged 2007-01-05 at 15:40
Jeg var inde på siden som AndersII referer til, igår torsdag, for at afmelde de 2 aviser. efter indtastning og tryk på "send" kvitterede den med info. om at afmeldingen vil gælde fra mandag d. 8. Januar. Jeg afventer spændt resultatet på min dørmåtte mandag morgen.

/Bo

| Quote Reply
kbpetersen (Senior) IP: Logged 2007-01-09 at 02:28
Jeg har også været på siden i sidste uge, men har fået aviserne leveret både mandag og tirsdag, så det hjælper desværre ikke.

| Quote Reply
Bo Mortensen (Senior) IP: Logged 2007-01-09 at 22:57
Jeg fik de 2 aviser mandag, men satte dem i klemme i brevsprækken med et stort "NEJ TAK" henover. Jeg fik IKKE dagens udgave. Nu prøver jeg det igen i morgen tidlig; og håber så at budet fremover helt springer min etage over (øverst i opgangen, og naboen har "Reklamer Nej Tak" mærkat).

/Bo

| Quote Reply
Rasmus Jessop (Senior) IP: Logged 2007-01-11 at 09:56
Nu vi snakker gratisaviser, hvad så med Søndagsavisen, Amagerbladet, Amageravisen osv. osv. osv. osv. osv. osv.

Den eneste gratisavis som jeg er interesseret i at modtage er Bryggebladet, resten af deres papirdynger kan de godt holde for sig selv.....

Nogen gode ideer til at slippe af med ovenstående publikationer ?

| Quote Reply
petermichael (Junior) IP: Logged 2007-01-11 at 10:57
Hej Rasmus - forbrugerbladet "Tænk" har et rigtigt godt initiativ - nej tak klistermærker der ligner dem fra posthuset - disse blot til gratisaviser ... tjek :

http://www.taenk.dk/index.php?sid=1&cid=6707&1154623392

Andelsboligforeningerne skulle næsten investere 30 kr pr opgang og sætte dem op på opslagstavlen så kunne folk selv sætte dem på...

Peter

| Quote Reply
flatus (Senior) IP: Logged 2007-01-11 at 23:14
Søndagsavisen kan du med lidt held slippe for ved at skrive til
kundecenter@sondagsavisen.dk

De sender herefter et klistermærke du kan sætte op ved siden af de andre

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Slip for gratisaviserne
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?