bryggenet

Debatforum : Fri debat : Repubblica

Skriv svar

icon Repubblica

| Quote Reply
AndersII (Senior) IP: Logged 2007-10-04 at 08:40
Undskyld hvis jeg ikke lige har stavet det rigtigt :-)

Jeg sidder her og savner Bryggens bedste take-out igennem tiderne. De lukkede shoppen for tre-fire år siden og har ikke været i stand til at finde noget sted, der kan levere pastaretter i så høj klasse.

Så mit første spørgsmål er om han forsvandt helt væk eller laver sine retter et andet sted i landet. Mit andet er om der er nogen der ved hvor man finder opskrifter på pastaretter, der matcher dem der blev lavet nede i kælderen?

icon Re: Repubblica

| Quote Reply
Bo@mac (Junior) IP: Logged 2007-10-04 at 11:18
Hvad med at prøve La Vecchia Signora i Grønnegade, det skulle nok være den bedste italienske i nærheden, ellers bliver du nødt til at tage til La Buca i Vanløse men det er nok for langt væk.
Et andet godt tip er at lave det selv, du kan nemt lave svampe ravioli med kantereller/sorte trompethatte(det er netop nu der er sæson) måske med lidt ekstra vagant med skaldyr såsom hummer/kongekrabbe, det er super nemt hvis du køber japansk Gyoza dej, det er lige til at gå til, helt perfekt at arbejde med passer super med en flaske Sauvignon Blanc fra Monte Sur (Chile), kan købes for ca 40 kr. i Holte vinlager Islands Brygge

Med venlig hilsen Bo

quote:
AndersII wrote:
Undskyld hvis jeg ikke lige har stavet det rigtigt :-)

Jeg sidder her og savner Bryggens bedste take-out igennem tiderne. De lukkede shoppen for tre-fire år siden og har ikke været i stand til at finde noget sted, der kan levere pastaretter i så høj klasse.

Så mit første spørgsmål er om han forsvandt helt væk eller laver sine retter et andet sted i landet. Mit andet er om der er nogen der ved hvor man finder opskrifter på pastaretter, der matcher dem der blev lavet nede i kælderen?

| Quote Reply
Mark (Member) IP: Logged 2007-10-23 at 13:52
Jeg savner sku' også den biks :( - Et godt alternativ med take-away ville være værdsat!

| Quote Reply
stainboy (Member) IP: Logged 2007-10-30 at 22:14
Åhhh ja, hvem der stadig havde Brenno... Sikke en ventetid, men hvilke pastaretter...
Han åbnede en ostedelikatesse ude på Ndr. Frihavnsgade på Østerbro, men den er vist nok lukket igen.

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Repubblica
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?