bryggenet

Debatforum : Fri debat : Bryggebladet udkommer igen - omdeles nu af DDC

Skriv svar

icon Bryggebladet udkommer igen - omdeles nu af DDC

| Quote Reply
Bryggebladet-distribution (Junior) IP: Logged 2008-01-15 at 09:40
Så er Bryggebladets juleferie også overstået. I dag tirsdag den 15. januar 2008 omdeles avisen af DDC (der også omdeler blandt andet Amager Bladet). Så hold godt øje med reklamebunken i dag!

Hvis du mod forventning ikke har modtaget Bryggebladet, når dagen er overstået, så send en mail til distribution@bryggebladet.dk (Vigtigt: Husk at skrive din præcise adresse - gadenavn, nummer, etage og dørside).

Hvis du HAR modtaget avisen denne gang, men gerne vil hjælpe os med at holde øje med omdelingskvaliteten i fremtiden, må du også gerne sende en mail med din adresse til distribution@bryggebladet.dk
Så sætter vi dig på vores distributionsmailliste, og vil i forbindelse med hver udgivelse sende en mail, hvor vi beder dig bruge to sekunder på at svare på, om du har modtaget avisen.

På forhånd tak og god læselyst!

vh. AndersGN, Bryggebladet

icon Re: Bryggebladet udkommer igen - omdeles nu af DDC

| Quote Reply
Peter (Senior) IP: Logged 2008-01-18 at 19:47
Nu hvor Bryggebladet har haft sine problemer med Post Danmark:

"Læsø er for lille til Post Danmark. Det rammer f.eks. den lille ø-bigraf og den lokale ugeavis, fordi dens udgivelser ikke udkommer i over 3000 eksemplarer."

"Men efter hård kritik kommer Post Danmark nu Læsø-boerne til hjælp."

Læs resten her: http://www.berlingske.dk/article/20080118/danmark/801180361/

| Quote Reply
Rasmus Jessop (Senior) IP: Logged 2008-01-22 at 13:08
I Njalsgade 30A & 30B og muligvis flere opgange, har vi "endnu" ikke modtaget BryggeBladet !

| Quote Reply
hollywood (Senior) IP: Logged 2008-01-22 at 16:01
jeg fik det heller ikke i sidste uge i Njalsgade 8

| Quote Reply
Bryggebladet-distribution (Junior) IP: Logged 2008-01-22 at 21:30
Der har desværre været problemer med omdelingen i blandt andet Njalsgade. Alle fejlmeldinger er indrapporteret til DDC, som tager det meget seriøst. Vi håber derfor, at der kun er tale om opstartsvanskeligheder. Brgygebladet SKAL ud ALLE steder uden undtagelse! Vi håber virkelig, at det bliver bedre næste gang. Avisen kan hentes i kulturhuset, på biblioteket samt i diverse forretninger og cafeer. Desuden kan den læses som pdf på www.bryggebladet.dk/artikelarkiv/03

| Quote Reply
bummelum (Junior) IP: Logged 2008-01-23 at 21:10
Det er pudsigt, nu har jeg i 5 år modtaget Amagerbladet hver uge, men det er heller ikke kommet i denne uge. Er det fordi jeg har "reklamer nej tak" på døren, og at et nyt bud har misforstået det, så jeg heller ikke får aviserne. Nå mht. til Amager Bladet gør det ikke noget, da jeg næsten aldrig læser det, men Bryggebladet vil jeg sgu ikke undvære ;-),
PS har selv hentet det i Holte Vinlager.

[Edited by bummelum on 2008-01-23 at 21:13 GMT]

| Quote Reply
Bryggebladet-distribution (Junior) IP: Logged 2008-01-24 at 10:18
bummelum: Hvis du sender en mail til distribution@bryggebladet.dk med din adresse, så skal vi nok sende klagen videre, så der kan komme styr på det fremover.

Reklamer nej tak-skilte burde ikke indvirke på leveringen af Bryggebladet. Vores aftale med DDC er at Bryggebladet skal leveres til alle husstande.

| Quote Reply
Sanna (Senior) IP: Logged 2008-01-24 at 11:56
Jeg får lokalaviserne, selvom jeg også har et nej-tak-til-reklamer skilt på døren. Jeg fik så heller ikke Bryggebladet i sidste ombæring (Njalsgade), men fik den efterleveret (er med på mailing-listen)sammen med en ny omgang Amager lokal avis...

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Bryggebladet udkommer igen - omdeles nu af DDC
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?