bryggenet

Debatforum : Fri debat : Fra en hundeejer

Skriv svar

icon Fra en hundeejer

| Quote Reply
TL78 (Junior) IP: Logged 2008-06-18 at 14:32
Hej hundeejere

Jeg har lagt mærke til hvor gode vi er, på Bryggen, til at få samlet op efter vores hunde. Der er jo også opstillet flere stativer med poser og tilhørende skaldespand.
Poserne bliver flittigt brugt, hvilket er dejligt.

Jeg er uforstående overfor hvorfor man ikke benytter skraldespanden, når man nu har ulejliget sig med at bruge posen? Jeg oplever ofte, at min hun stolt har fundet "brugt" pose (det er vel at mærke ikke hendes egen).

Jeg ved der ikke er mange skraldespande på gaderne på Bryggen, men mon ikke det er muligt at finde en til sin hundepose?

Umiddelbart kan cykelkurve forveksles med skraldespande, men prøv at ramme en "rigtig skraldespand" :-)

Jeg håber ikke, at min opfording opfattes som negativ. Men jeg syntes alle muligheder for at holde vores fælles lokalmiljø rent, foreligger.

1000 tak

TL

icon Re: Fra en hundeejer

| Quote Reply
BMartinPR (Member) IP: Logged 2008-06-18 at 18:28
quote:
TL78 wrote:

Jeg har lagt mærke til hvor gode vi er, på Bryggen, til at få samlet op efter vores hunde. Der er jo også opstillet flere stativer med poser og tilhørende skraldespand.
Poserne bliver flittigt brugt, hvilket er dejligt.

Jeg har klippet en masse jeg er enig i. Men at hundeejere på Bryggen er gode til at samle op efter sig selv er nok den største usandhed længe. Der går ikke en dag uden at man (næsten) træder i efterladenskaber fra menneskets bedste ven. Og de er ikke kun at finde tæt op af hus muren, nej, de er god spredt ud over hele fortorvet, så man ikke kan se dem når man hopper ud af sin parkerede bil, eller går ud af sin hovedindgang.

Jeg vil derfor opfordre alle der har valgt at investere i en af disse firbenede venner at samle op efter sig, og som TL78 siger derefter at smide disse i de dertil indrettede skraldespande.

[Edited by BMartinPR on 2008-06-18 at 18:29 GMT]

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Fra en hundeejer
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?