bryggenet

Debatforum : Fri debat : Støj på Bryggen

Skriv svar

icon Støj på Bryggen

| Quote Reply
Jops (Junior) IP: Logged 2009-09-11 at 10:20
http://ibyen.dk/gadeplan/article785782.ece

Jeg håber dæleme at Bryggeboerne for stoppet det støjsvineri. For det skal totalforbydes at génere beboerne på den måde. Nu bor jeg så ikke på Bryggen mere (flyttede i 1998) Men følger stadig med, hvad der sker derinde :). Jeg flyttede selv på grund af støjsvineri, fra flere beboere (høj musik på alle tider af døgnet).

icon Re: Støj på Bryggen

| Quote Reply
stainboy (Member) IP: Logged 2009-09-11 at 11:32
Godt du flyttede, for magen til provinsiel holdning til byens rum skal man lede længe efter.

Vi er faktisk en del, der mener at Bryggen er et fantastisk byrum der fungerer, fordi folk bruger det. Jeg bor klods op og ned af Bryggen og kan da også irritere mig over lydsystemerne på de helt varme dage, men brokker mig ikke. For folk bruger byrummet - det borgerne på Islands Brygge selv har kæmpet for.

Vel kan man bede om at få skruet ned og vel kan det løbe over ende, men går du ned med stress, fordi du ser nogle more sig, være unge i byen og drikke pils og spille guitar til ud på natten, så prøv at luk øjnene.

Tænk på, hvor dejligt, at alt ikke ligger stille og pussenusset hen. Det handler om mangfoldighed og ikke den småborgerlige provinsialisme, som gives udtryk for her, i Bryggebladet og nu i Politiken, som gerne støtter den form for konfliktoptrapning. http://ibyen.dk/gadeplan/article785159.ece

I Bryggebladet gives der endda udtryk for, at også Kulturhuset støjsviner. Hvem er i, jer der brokker jer? Hvor mange er i?

Jeg syntes, der skal være plads til alle - også dem der brokker sig over at få ødelagt lidt nattesøvn en sjælden gang i mellem. Men jeg støtter ikke op om jeres underskriftindsamling.

vh
Kristoffer

| Quote Reply
Jops (Junior) IP: Logged 2009-09-11 at 13:01
Hej Stainboy

Jeg har så boet ialt små 40 år (ud af de 53 år, jeg har tilbragt på denne jord :) ) i København, så er vant til støj. Men ikke i den størrelsesorden, der her bliver præsenteret, hverken ved udendørs eller indendørsstøj. Der skal tages hensyn til dem, der ikke ønsker støj, i den målestok :).

Mvh
Jops

| Quote Reply
kbpetersen (Senior) IP: Logged 2009-09-14 at 12:43
Hej Stainboy

Du skriver: Jeg syntes, der skal være plads til alle - også dem der brokker sig over at få ødelagt lidt nattesøvn en sjælden gang i mellem. Men jeg støtter ikke op om jeres underskriftindsamling.

Havde du skrevet 2-3 gange ugentlig hele sommerhalvåret, så havde du ramt virkelighedens verden.

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Støj på Bryggen
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?