bryggenet

Debatforum : Fri debat : Hvilken internet/tv udbyder skal man vælge...

Skriv svar

icon Hvilken internet/tv udbyder skal man vælge...

| Quote Reply
Sanna (Senior) IP: Logged 2012-12-10 at 21:19
En ven af mig flytter til Billund fra udlandet og er interesseret i at vide hvilken internet/tv udbyder hun skal vælge.

Det skal være stabilt, enkelt og let for hende med en god service, hun taler ikke dansk og vil helst have det i "pakker" for at forenkle tingene. Min første indskydelse er TDC, mest fordi deres stik og kabler er spredt ud i hele landet og havde kun gode erfaringer med dem dengang de var monopoliseret. Men ellers aner jeg ikke noget om deres services idag og kender heller ikke til andet end vores eget bydelsnet og YouSee, så aner ikke hvad jeg skal anbefale hende...

icon Re: Hvilken internet/tv udbyder skal man vælge...

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2012-12-11 at 09:17
Det kommer vist an på, præcist hvor hun flytter hen, for der er op til flere antenneforeninger i Billund-området:
http://www.billund.dk/cms/site.aspx?p=8247, hvor de største i selve Billund ejes og drives af Stofa www.stofa.dk).

Ellers er TDC og Yousee jo altid bud. Bemærk dog, at Viasats kanaler (TV3, 3+ osv.) er tilkøb hos TDC, så grundprisen på tv er lavere end hos Yousee, men hvis din ven vil se TV3, så koster det yderligere 199 kr/md hos TDC.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

| Quote Reply
Sanna (Senior) IP: Logged 2012-12-12 at 15:01
Tak Adam, det var vældig gode oplysninger. Bringer dem videre til hende :)

| Quote Reply
frisor (Junior) IP: Logged 2013-09-14 at 08:43
Jeg bruger Yousee. Virker helt perfekt.

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Hvilken internet/tv udbyder skal man vælge...
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?