bryggenet

Debatforum : Generelt : Uafhængigt tv uden om Bryggenet?

Skriv svar

icon Uafhængigt tv uden om Bryggenet?

| Quote Reply
bettina@brygge.dk (Senior) IP: Logged 2013-03-20 at 17:45
Jeg var stor fortaler for bryggenet da vi startede, og uanset hvor dårligt kvaliteten var, og hvor mange mails jeg ikke fik, fordi bryggenet enten var nede, eller kategoriserede mine mails som spam, så synes jeg stadig det var det rigtige at gøre, for TDC skulle have konkurrence.

I dag er jeg især utilfreds med tv-delen af Bryggenet: at jeg skulle lide alle disse kvaler blot for at ende med at betale til TDC igen var lidt mere end jeg kunne snuppe. Og så oven i købet betale mere for færre kanaler, og miste nogle af dem, jeg så mest.

I øjeblikket hygger YouSee sig desuden med at flytte kanalerne rundt, så jeg ikke kan finde dem, først røg NRK1 fra kanal 90 til 972 (!), og i dag tilbage til 9(juhu!), til gengæld er tv3 røget hen på 922... nå, den ser jeg heldigvis heller ikke så meget som nrk1.

Jeg har spurgt bryggenet om jeg eks. kunne få boxer, som passer bedre i pris og kanalsammensætning, men det kan jeg ikke... fra én diktaturform til en ny, i disse moderne tider, hvem kan forstå det?

Jeg læser derfor med glæde denne artikel i Computerworld: selv om der kommer til at gå et par år, vil det en dag igen være muligt for mig at slippe for at være kunde i TDC (nu YouSee). Frit tv-valg, tænk at man skulle sukke efter det...

http://www.computerworld.dk/art/225372/efter-retssags-trussel-snart-kan-du-selv-vaelge-tv-udbyder?

[Edited by bettina@brygge.dk on 2013-03-20 at 17:46 GMT]

Skriv svar

Debatforum : Generelt : Uafhængigt tv uden om Bryggenet?
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?