bryggenet

Debatforum : Køb og salg : Selskabslokale søges

Skriv svar

icon Selskabslokale søges

| Quote Reply
Jacob (Member) IP: Logged 2014-02-20 at 16:50
Nogen der kender til et sted, der udlejer et selskabslokale på Bryggen eller i nærområdet (ikke Kulturhuset)?? Kapacitet ca. 50-60 pers.

Vh

Jacob

[Edited by Jacob on 2014-02-20 at 17:48 GMT]

[Edited by Jacob on 2014-02-20 at 17:49 GMT]

icon Re: Selskabslokale søges

| Quote Reply
Bo Mortensen (Senior) IP: Logged 2018-02-14 at 11:29
Jacobs fest er sikkert gennemført forlængst, men til andre på jagt efter et selskabslokale på Bryggen, er jeg stødt på dette:
Høj På Mad, Islands Brygge 57 (https://hoejpaamad.dk/festlokale-islands-brygge)

Det er ikke meget billigere end Kulturhuset, da lokalet koster 6500 kr. for en aften, incl. opdækning, oprydning og serveringspersonale (som ikke er incl. i prisen i Kulturhuset). Dertil skal lægges 1000 kr. i proppenge for medbragte drikkevarer.
Høj På Mad er et cateringfirma, og de kræver eneret på levering af mad til festen. Dertil er meget interessant punkt i lejebetingelserne. Hvis man selv vil stå for kage til festen, skal det være fra en CVR-registreret leverandør. Man må ikke snyde de forretningsdrivende for omsætning ved at medbringe hjemmebag.
Jeg kan ikke benytte firmaet til min store fest, da lokalet er optaget på den dato jeg har lagt mig fast på.

icon Re: Selskabslokale søges

| Quote Reply
Zack2 (Junior) IP: Logged 2020-04-14 at 12:51
Forresten, taler du om mad, hvad synes du om økologiske produkter ?? Hvordan vælger du dem korrekt? tak for svaret, håber du hjælper mig med dette

icon Re: Re: Selskabslokale søges

| Quote Reply
JulieQ (Junior) IP: Logged 2020-04-14 at 16:56
quote:
Zack2 wrote:
Forresten, taler du om mad, hvad synes du om økologiske produkter ?? Hvordan vælger du dem korrekt? tak for svaret, håber du hjælper mig med dette

Personligt tror jeg, at ja, vi burde alle købe økologiske produkter nu, og der er så mange grunde til dette, du kan læse på twiftnews.com. klimaændringer er allerede begyndt for længe siden, så du er nødt til at gøre noget lige nu, ikke spilde din tid, venner og tænke over, hvad du spiser. håber du ændrer mening om det

Skriv svar

Debatforum : Køb og salg : Selskabslokale søges
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?