bryggenet

Debatforum : Fri debat : Islands Brygge mister posthus

Skriv svar

icon Islands Brygge mister posthus

| Quote Reply
Adam Bertelsen (Senior) IP: Logged 2015-02-04 at 17:52
Hej, er jeg den eneste som ikke kan se fidusen i at Islands Brygge mister sit posthus som nu lukker her i slutningen af februar?

Og nej, Fisketorvet er ikke en del af Bryggen.

Såvidt jeg kan forstå kommer der angiveligt en "pakkekiosk" istedet, men hvad det kan udbyde sammenlignet med posthuset kan jeg ikke se nogen steder. Ej heller hvor det kommer til at ligge eller hvornår det åbner. I det hele taget er det meget sparsomt hvad der har været af oplysninger fra Postdanmark omkring lukningen. Synes det er ret bizart at man lukker posthuset i en bydel der må siges at være under vækst!

[Edited by Adam Bertelsen on 2015-02-04 at 16:53 GMT]

[Edited by Adam Bertelsen on 2015-02-04 at 17:01 GMT]

icon Re: Islands Brygge mister posthus

| Quote Reply
BrittaP (Senior) IP: Logged 2015-02-10 at 18:58
Du er bestemt ikke den eneste. Fisketorvet, siger du? Er det hvor de planlægger vi bryggere skal gå på posthuset fremover? Så er der vist ikke andet at gøre end at prøve at undgå at bruge dem, når jeg skal modtage pakker. Jeg tror GLS m.fl. bliver gladere og gladere jo flere posthuse der lukker.

| Quote Reply
Adam Bertelsen (Senior) IP: Logged 2015-02-11 at 12:24
Ja, fremover er det meningen at vores "lokale" posthus skal være i Føtex i Fisketorvet. Der skulle også angiveligt komme en mindre pakkekiosk eller to, men hvor eller hvornår vides ikke. Dvs. det nok har lange udsigter...

PS: Jeg bruger i forvejen GLS så vidt muligt og når det ikke er, så bruger jeg Døgnpost. Dog er den ofte fyldt, så selvom man har bedt om forsendelse dertil, bliver den kørt videre til afhentning på det lokale posthus...

[Edited by Adam Bertelsen on 2015-02-11 at 11:29 GMT]

| Quote Reply
vjacob (Senior) IP: Logged 2016-10-29 at 11:20
Nogen der ved, om der er planer om en yderligere Døgnpost i nærheden af Islands Brygge? Den der er tæt på Axel Heides gade er ret ofte fyldt umiddelbart.

Jeg har pt mere held med at hente i Døgnpost på Vesterbro...

| Quote Reply
vjacob (Senior) IP: Logged 2017-06-30 at 15:30
Synes det er blevet markant bedre med Pakkeboks 330, nu kan man næsten altid få lov at hente der...

- Det er lige før man ikke savner det gamle posthus! :p

[Edited by vjacob on 2017-06-30 at 14:31 GMT]

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Islands Brygge mister posthus
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?