bryggenet

Debatforum : Køb og salg : Dyt sælges

Skriv svar

icon Dyt sælges

| Quote Reply
sofiepigen (Junior) IP: Logged 2015-02-07 at 14:51
Vi skiller os af med den gamle dyt nu. Hvis I står og mangler en bil (brugt, 8 år) Ford Mist 2.0 2002, er det bare om at skrive til mig på sofiekjeldorff@gmail.com. Jeg sender billeder hvis du/I ønsker. Bilen er oprindeligt købt i Odense ved http://www.autohuset-vestergaard.dk/av/autovaerksted-i-odense,-svendborg-og-birkeroed.aspx.

Vi høres ved!

icon Re: Dyt sælges

| Quote Reply
kimsejersen (Junior) IP: Logged 2015-07-20 at 10:23
Hej Sofie,

Jeg har ikke set dit opslag før nu, og jeg håber ikke, at du har fået solgt den endnu. Hov - Det lød forkert! Jeg håber selvfølgelig for dig, at du har fået solgt den, men for mit eget vedkommende, kunne jeg være interesseret i at købe den, så jeg håber derfor ikke, at du er kommet af med den endnu. Lene fra 26 sagde, at du stadig havde den stående, men at du havde stilt den ud i Dragør. Jeg håber du forstår :)

Hvis du stadig vil af med den, og ikke er kommet det endnu - hehe, må du meget gerne sende mig billeder af den. Jeg er i udlandet lige nu, men kommer til at få brug for en bil inden længe. Adviser gerne med pris i din besked, så jeg har noget at sammenligne med. Jeg vil også gerne vide, om der er blevet gjort noget ved bilen overhovedet eller om den bare står som, dengang den blev købt. Jeg overvejer allerede nu at bestille dele hjem, hvis du bare kan bekræfte ift. pris og at du ikke har solgt den. Jeg har haft kig på denne hjemmeside, men jeg overvejer også en række andre. Denne her har dog alt i forhold til bildele, må man sige: HTTP://WWW.BILDELESTORE.DK/BILMAERKER/FORD-DELE. Jeg kigger rundt omkring på nettet, nu hvor jeg alligevel ikke laver noget her, men sig gerne til, hvis du/I har kendt eller brugt en forhandler af dele, da I stadig elskede bilen :)

Jeg er hjemme igen omkring d. 3. august, så jeg håber du får tid til at ses, inden jeg smutter til Berlin i 2 uger. Hils Carsten og pas godt på jer selv. Jeg har lige læst, at det skulle blive op til 20 mm regn i næste uge! Haha! Enjoy

KH Kim

[Edited by kimsejersen on 2015-07-23 at 11:08 GMT]

| Quote Reply
JulieQ (Junior) IP: Logged 2020-04-06 at 08:19
Forresten, fyre, kender du ikke et godt websted for biludlejning ??? Jeg har brug for noget billigt Jag kommer att vara väldigt tacksam för dina svar

[Edited by JulieQ on 2020-04-06 at 10:20 GMT]

| Quote Reply
Zack2 (Junior) IP: Logged 2020-04-06 at 10:22
tack för den här informationen kommer jag att besöka denna plats om jag är i det området. I allmänhet vill jag rekommendera den här tjänsten till dig - besök hemsida. Jag brukar ta en bil när jag reser runt Sverige och andra städer. Vad kan vara bättre än detta? Jag kan alltid välja vilken bil jag vill ha

Skriv svar

Debatforum : Køb og salg : Dyt sælges
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?