bryggenet

Debatforum : Generelt : Flytning af tilhør for telefon, internet og mails

Skriv svar

icon Flytning af tilhør for telefon, internet og mails

| Quote Reply
helmer (Junior) IP: Logged 2019-02-07 at 10:11
Jeg har hidtil været glad for at benytte Bryggenet, idet alt - TV, fastnettelefon, internet og mail lå hos samme udbyder: Dansk Kabel TV (som overtog det fra Comxnet).

Fremover skal vi desværre nu tale med:
Dansk Kabel TV om problemer med fjernsyn
Bolig:net og telefon og internetforbindelse og
One.Com om problemer med mailopsætning m.v.

Jeg håber at Bryggenet, som jo stadig er den samlende enhed, på sin hjemmeside hurtigt vil revidere indholdet, således at man her kan se de telefonnumre og mailadresser man skal bruge for at komme i kontakt med de nu 3 forskellige udbyderes supportfunktioner.

Jeg håber også, at der vil blive indsat anvisning på installation af de forskellige ting, som IP-adapter m.v. og gerne med links til udbydernes hjemmesider

Endelig håber jeg at flytningen af telefoner og internetforbindelsen kommer til at foregå på en mere velordnet måde end det var tilfældet med flytningen af mailadresserne.

icon Re: Flytning af tilhør for telefon, internet og mails

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2019-02-07 at 23:36
Bryggenet vil naturligvis sørge for hele tiden at holde vores hjemmeside a jour. Lige nu er det DKTV, man skal kontakte om alle tjenester og fra marts/april er det bolig:net.

For øvrigt tager bolig:net sig også af tv-support fra 1. april, så der er fremover kun to kontaktpunkter for support: One.com for email og bolig:net for alt andet.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

Skriv svar

Debatforum : Generelt : Flytning af tilhør for telefon, internet og mails
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?