bryggenet

Debatforum : Internet : Under halv internet hastighed af ComX

Skriv svar

icon Under halv internet hastighed af ComX

| Quote Reply
tanausu (Junior) IP: Logged 2019-03-14 at 12:56
Er der andre end mig, der siden skiftet fra ComX til Bolig:Net, har fået en markant lavere Up og Download hastighed selvom der blev lovet hurtigere internet. Med bolig:net har jeg mellem 30 Mbps og 43 Mbps i både Download og Upload. Med ComX har jeg aldrig oplevet den har været under 100 Mbps ofte over 150 Mbps.

icon Re: Under halv internet hastighed af ComX

| Quote Reply
simonsaid (Junior) IP: Logged 2019-03-14 at 15:30
Det helt galt synes jeg.... latency/hastighed til udenlanske sites jeg besøger ofte er så påvirket det hurtigere at køre over min tlf 4g hvis jeg skal loade feks reddit . Danske sites er hurtige nok. Om hastigheden er ændret har jeg ikke afprøvet endnu.

icon Re: WIFI sammenlagt

| Quote Reply
xcababz (Junior) IP: Logged 2019-03-15 at 06:18
Jeg har ikke oplevet problemer. Jeg havde en periode lige efter skiftet, men dette er overstået.

Hvordan har I testet?

icon Re: Under halv internet hastighed af ComX

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2019-03-15 at 07:51
Jeg har lige kørt en række speedtests fra AB Njal mod servere i Tyskland, Sverige, Singapore og USA. De giver mig mellem 400 Mbit/s (USA) og 850 Mbit/s (Sverige) som hastigheder.

Alt i alt virker det ikke som om, der er generelle hastighedsproblemer.

Jeg går ud fra, at I har genstartet jeres routere og computere og tjekket, om jeres wifi-hastigheder er i orden. I givet fald bør I kontakte Kundeservice (70 27 70 67), hvis I bliver ved med at opleve problemer.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

Skriv svar

Debatforum : Internet : Under halv internet hastighed af ComX
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?