bryggenet

Debatforum : TV og radio : Evt. skift af tv-udbyder

Skriv svar

icon Evt. skift af tv-udbyder

| Quote Reply
BrittaP (Senior) IP: Logged 2019-10-01 at 09:27
I forb. m. "tv-krigen" mellem Yousee og Discovery kan jeg se at Bryggenet har is i maven. Det er nok også en god idé, men for alle eventualiteters skyld, hvad er så muligheden for at skifte til f.eks. Stofa eller noget helt andet?
Jeg har mellempakken og er noget træt af at blive påduttet 5 kanaler, heraf 4 der koncentrerer sig en del om sport, som jeg aldrig ser :o(
Ja, der er bland selv, til lige knap en tusse for 3 kort (3 stk. tv)

icon Re: Evt. skift af tv-udbyder

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2019-10-02 at 08:10
Det er uklart, om de foreslåede ændringer vil give Bryggenet mulighed for at opsige kontrakten med Yousee før den udløber om knap 2 år, men vi overvejer at kontakte de andre leverandører i markedet for at høre, hvad de kan tilbyde os.
Jeg er dog ikke optimistisk, for da vi snakkede med dem senest for 1½ års tid siden var de klart dyrere end Yousee for produkter, der kan sammenlignes med Yousees.

Ift. at blive "påduttet" kanaler, så er der ikke rigtigt mere at gøre, da du - som du selv nævner - allerede har valget mellem de fastlagte pakker med det indhold, de nu en gang har, eller Bland Selv, som så medfører en investering i kortlæsere til dine tv.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

| Quote Reply
BrittaP (Senior) IP: Logged 2019-11-16 at 07:56
Hej Adam,
Tak for dit svar, som jeg først lige har set. Jeg håber at I/vi finder en løsning, og helst med en anden udbyder. Personligt ville jeg ikke være imod en lidt højere pris, bare kvalitet og service følger med, men mon ikke der kommer lidt mere debat om det efter d. 1/1. Det har jeg en fornemmelse af.
Yousee ville nok have været lidt mere forsigtige hvis ikke så mange af deres brugere var stavnsbundet.
Venligst,
Britta

| Quote Reply
RJessop (Guest) IP: Logged 2019-11-20 at 16:34
Kammeradvokaten har vurderet at Antenneforeninger, ligesom Bryggenet er omfattet af Forbrugeraftaleloven, og således ikke kan bindes ud over de 6. mdr vi kender fra forbrugerkøb. Så det er bare at sætte tommelskruerne på Yousee!!!
FDA, forenede Danske Antenneanlæg er allerede godt i gang, Bryggenet må ligge sig i slipstrømmen.

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2019-11-21 at 09:30
Bryggenets bestyrelse overvejer løbende, hvilke muligheder, vi har som forening og hvilke af dem, bestyrelsen ønsker at benytte sig af.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

Skriv svar

Debatforum : TV og radio : Evt. skift af tv-udbyder
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?