bryggenet

Debatforum : Nyhedsarkiv : Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have

Skriv svar

icon Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2020-05-12 at 08:44
For at kunne tilslutte Jutlandia Hus til Bryggenet er det nødvendigt midlertidigt at afbryde fiberforbindelsen til de to foreninger Axel Heides Gård og Grönings Have i nogle timer.

Afbrydelsen vil ske onsdag d. 13/5 fra kl. 22.00.

Der er udsendt en driftsmeddelelse om, at det ville ske i dagstimerne, men dette er ændret for at tage hensyn til de brugere, der anvender deres internetforbindelse til hjemmearbejde.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

icon Re: Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have

| Quote Reply
larsenpedersen (Junior) IP: Logged 2020-05-12 at 20:08
Hej Adam,
Hvordan sikrer man sig, at man får denne type driftsmeddelelser, når man bor på en af de påvirkede adresser? - Jeg har ikke modtaget de originale informationer omkring afbrydelsen, men kl. 11:48 modtog jeg informationer om, at tidspunktet var ændret.
Hvis tidspunktet ikke var blevet ændret, ville jeg derfor ikke have været informeret omkring dette.

icon Re: Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have

| Quote Reply
adamarndt (Bryggenet) IP: Logged 2020-05-13 at 12:01
Hvis du har bolig:nets app installeret bør du få notifikationer, og hvis du har registreret en email-adresse eller et mobilnummer bør du også få hhv. emails og sms-beskeder.

Hvis du ikke har fået den første driftsbesked om afbrydelsen i dag, så bør du kontakte Kundeservice for at høre, om de kan se en årsag til det.

Adam Arndt
Medlem af Bryggenets tekniske udvalg

icon Re: Re: Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have

| Quote Reply
larsenpedersen (Junior) IP: Logged 2020-05-13 at 18:56
quote:
adamarndt wrote:
Hvis du har bolig:nets app installeret bør du få notifikationer, og hvis du har registreret en email-adresse eller et mobilnummer bør du også få hhv. emails og sms-beskeder.

Hvis du ikke har fået den første driftsbesked om afbrydelsen i dag, så bør du kontakte Kundeservice for at høre, om de kan se en årsag til det.

Jeg har deres app, notifikationer er slået til, mit telefonnummer og email er tilføjet min profil, og jeg har sagt ja til alle former for kommunikation.

Det eneste jeg har modtaget er mailen omkring ændringer til den originale plan - Dette er mailen med subject: "Ændring i morgendagens varsling"

Jeg har også skrevet til BoligNet, og deres melding var: "Det lyder mærkeligt, for det er samme system der har sendt de to mails ud. Det kan jeg desværre ikke svare dig på."

Men nu er i blevet gjort opmærksomme på dette i forhold til eventuelle fremtidige varslinger - eller hvis I får henvendelser fra andre som heller ikke har hørt til dette :)

[Edited by larsenpedersen on 2020-05-13 at 18:59 GMT]

Skriv svar

Debatforum : Nyhedsarkiv : Afbrydelse i Axel Heides Gård og Grönings Have
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?