bryggenet

Debatforum : Fri debat : Bryggen efter klokken 17

Skriv svar

icon Bryggen efter klokken 17

| Quote Reply
Net Mester (Junior) IP: Logged 2002-02-27 at 23:30
Hvor er der dog mørkt herude på kanten af L-Øen. Hvorfor er der så sindssygt kedeligt på Bryggen om vinteren? Ikke at det bliver meget bedre om sommeren, men der er det da i det mindste lyst. Er det eneste man kan foretage sig virkeligt at se TV?

Der bor vel et par tusinde unge mennesker i dette område, men hvor bliver de af, når først solen går ned?
Er der nogen der ved, hvad en ungdommelig gennemsnitsborger, der ikke gider at bruge aftenen foran TV Danmark 1, kan foretage sig i de nye Havnehus, udover at drikke øl til en rimelig pris? Skal man være rød, Agenda 21 medlem, eller voldsomt stor modstander af Ørestaden for at vise sig dernede?

Jeg føler mig ikke specielt kreativ, har ikke flair for lerpotteri eller strik, men jeg netop siddet med lokalbladet, og fandt ikke i beskrivelsen noget der så særligt spændende ud.

Er der virkelig ikke nogen der har nogen NYE ideer til hvad det nye hus skal bruges til?

icon Re: Bryggen efter klokken 17

| Quote Reply
Anders (Senior) IP: Logged 2002-02-28 at 00:07
Jeg er enig i at aktiviteterne i nye Gimle ikke er så meget rettet imod alle de unge, som bor her nu. Jeg kunne godt tænke mig at den store sal f.eks. blev brugt til koncerter af forskellige afskygninger.

Det er en styringsgruppe, som "bestemmer" hvad der skal ske dernede. Jeg tror at de vil være meget modtagelige for ideer.

| Quote Reply
Paul (Junior) IP: Logged 2002-02-28 at 11:01
Der er koncert der i aften. Godt nok med musik til os halvgamle, men dog...

| Quote Reply
Rasmus Jessop (Senior) IP: Logged 2002-02-28 at 17:22
jaaa, der er godt nok lidt dødt herude i aften timerne....

Men nu har "gimle" jo knapt eksisteret i en måned så mon ikke situationen bliver bedre ??

Gagge & Gaarde kan dog anbefales, de prøver med flere tiltag, så som spille aftener og musik en gang imellem, Torsdag aften har de billige drinks... og de er udemærkede..

Men Ja, vi kunne godt trænge til nogle flere aktiviteter både for teenagere og også noget for dem i tyverne, inkl. dem der kun mentalt befinder sig i tyverne ;-)

Men hvad er det vi ønsker ?? er det flere cafe´er ?? et discotek ?? gallerier ? en biograf ??? flere fritids- og aftenklubber ?

Hvad er det vi savner når vi står der foran døren til opgangen og TV´et er eneste alternative mulighed ????

| Quote Reply
Janse (Member) IP: Logged 2002-08-02 at 20:36
"nye idéer", joe - Hvad med at etablere en:
"Bryggens Backgammon klub" med seriøse interne turneringer.
Jeg mangler efterhånden lidt backgammon IRL, netgammon er altså ikke det samme!
Denne BG-klub kunne så, når Bryggenet er på plads, have periodiske turneringer på nettet.
Eller der skulle vel være plads til at bygge en stor racerbane m. 4 - 6 spor, hvor drengerøve kunne mødes og blære sig med deres flotte el-biler.
Eller en Videoklub, hvor seriøse kinofolk, kan skiftes til at vise aftens film for hinanden, måske med et oplæg om, hvorfor netop den film.
osv. osv....

[Edited by Janse on 08-02-2002 at 06:40 PM GMT]

| Quote Reply
lochte (Bryggenet) IP: Logged 2002-10-13 at 22:06
Man kunne jo f.eks. bruge en stund af sin efterårsferie på at slå et smut omkring "Nika is dead" i Njalsgade (bag SuperBrugsen). Tag familien med :D

Skriv svar

Debatforum : Fri debat : Bryggen efter klokken 17
Not Logged In? Username: Password: Lost your password?