bryggenet

Support - TV

Problemer med tv-signalet?

Hvis du oplever problemer med tv-signalet, og der ikke står noget om driftforstyrrelser på forsiden, så prøv at checke Yousees driftside.

Du oplever dårligt signal - for eksempel at billedet hakker eller fryser - så bør du som det første checke dit antennekabel. Desværre er der mere og mere "støj" i luften på de frekvenser, som anvendes til tv-signalerne, og det kan forstyrre din tv-modtagelse.
Derfor anbefaler Bryggenet, at du anvender et antennekabel af høj kvalitet og med ferritkerner (kan ses som udbulninger nær stikkene i enderne).

Hvis det heller ikke hjælper at prøve med et nyt antennekabel, så bør du kontakte Kundeservice som kan hjælpe dig igennem en lidt mere omfattende fejlsøgning og om nødvendigt booke et teknikerbesøg, hvor du kan få checket signalet i dit Bryggenet-stik.

Har du spørgsmål, som du ikke har fået svar på, kan du kigge i Bryggenets support Debatforum