bryggenet

Tjenester - Fejlmelding

Hvis du oplever driftsforstyrrelser, eller andre fejl på Bryggenet, bør du gøre følgende:

Det anbefales at kontakte Kundeservice telefonisk frem for pr. e-mail da det kan væære lettere at udrede problemer i direkte dialog mellem dig og en kundeservicemedarbejder.

Du kan også se på Kundeservices hjemmeside, om der er beskrevet en løsning på dit problem og til at finde yderligere kontaktmuligheder.

Bemærk: Fejlmeldinger kan ikke ske via indlæg i debatforumet på Bryggenets hjemmeside. Debatforum'et har til formål at give Bryggenets brugere mulighed for at stille spørgsmål og udveksle råd og erfaringer og Kundeservice kan ikke forventes at handle ud fra indlæg i debatforum'et

Fejlmeldte problemer bliver løst hurtigst muligt, inden for normal arbejdstid. Du bedes være opmærksom på at du ikke kan forvente at blive kontaktet af Kundeservice med mindre de har brug for yderligere information fra dig for at løse problemet.

Før du fejlmelder

Før du kontakter Kundeservice er det en god ide at undersøge de mest almindelige fejlkilder hos dig selv:

Klager

Klager over Kundeservice bedes sendt til bryggenets bestyrelse. Husk at angive dit navn, abonnementsnummer, hvad du ønsker at klage over, samt hvad du ønsker at opnå ved at klage.