bryggenet

Tjenester - Kundeservice

Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice. Husk at angive dit abonnementsnummer ved alle henvendelser. Tilmeldingsblanketter kan rekvireres fra bestyrelsen i din boligforening eller fra Kundeservice.

Kundeservice varetages af Dansk Kabel TV A/S.

Post:

Bryggenet Kundeservice
Dansk Kabel TV A/S
Teglholmsgade 1
0900 København C

Web: www.danskkabeltv.dk

E-mail: kundeservice@bryggenet.dk
(denne adresse sender både til Bryggenet og til Kundeservice. Hvis du ikke ønsker at Bryggenet skal have en kopi af din mail kan du i stedet skrive til ks@danskkabeltv.dk)

Telefon: 69 12 12 12

På telefonen ydes der personlig betjening på

samt tast-selv-service på øvrige tidspunkter.

Bemærk, at der er mulighed for supporthenvendelser om fejl og anvendelse af Bryggenets tjenester i et udvidet tidsrum, se siden om Support.

Klager

Klager over Kundeservice bedes sendt til bryggenets bestyrelse. Husk at angive dit navn, abonnementsnummer, hvad du ønsker at klage over, samt hvad du ønsker at opnå ved at klage.