bryggenet

Tjenester - Kundeservice

Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice. Husk at angive dit abonnementsnummer ved alle henvendelser. Tilmeldingsblanketter kan rekvireres fra bestyrelsen i din boligforening eller fra Kundeservice.

Kundeservice varetages af bolig:net A/S.

Post:

Bryggenet Kundeservice
Bolig:net A/S
Herlev Hovedgade 15D
2730 Herlev

Web: www.bolignet.dk

E-mail: kundeservice@bryggenet.dk
(denne adresse sender både til Bryggenet og til Kundeservice. Hvis du ikke ønsker at Bryggenet skal have en kopi af din mail kan du i stedet skrive til info@bolignet.dk)

Telefon: 7174 2300

På telefonen ydes der personlig betjening på

Bemærk, at der er mulighed for supporthenvendelser om fejl og anvendelse af Bryggenets tjenester i et udvidet tidsrum, se siden om Support.

Klager

Klager over Kundeservice bedes sendt til bryggenets bestyrelse. Husk at angive dit navn, abonnementsnummer, hvad du ønsker at klage over, samt hvad du ønsker at opnå ved at klage.